.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاسخ جوانفکر به صادق خرازی

به گزارش شمال نیوز، علی اکبرجوانفکر در سایت دولت بهار نوشت:

آقای صادق خرازی رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفته است که ندا تمام تلاش خود را می کند تا انحراف از کشور رخت بربندد و این انحراف را در وجود احمدی‌نژادیسم به عنوان یک فرهنگ می‌بیند. ما می‌خواهیم که خط انحراف از کشور برود ولو خون بخواهد. اظهارات آقای خرازی کلید واژه هایی دارد که باید به درستی تبیین شود. "انحراف” – "احمدی نژادیسم” – "فرهنگ احمدی نژادیسم” و همچنین "خون” کلید واژه هایی هستند که باید به درستی مورد بازخوانی قرار گیرند تا انگاره های ذهنی رئیس شورای مرکزی حزب تازه تاسیس ندای ایرانیان برهمگان روشن شود. ابراز چنین سخنانی از سوی یک مقام حزبی و سیاسی در هر کشور دمکراتیکی با تبعات سنگین سیاسی و قضایی ، از جمله سلب صلاحیت سیاسی آن فرد مواجه می شود و در حیرتم که چگونه دستگاههای نظارتی ایران نسبت به این سخنان تحریک آمیز و خطرناک، سکوت اختیار کرده و هیچ واکنشی نشان نداده است؟

چنین به نظر می رسد که نگاه آقای صادق خرازی به صحنه سیاسی ایران بیش از هرچیز متوجه رفتار وحشیانه و جنایتکارانه مشتی خس و خاشاک در روزها و ماههای پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ است که با اردو کشی سیاسی در خیابانها ، دهها تن از مردم و نیروهای بسیجی و انتظامی را به خاک و خون کشیدند.

هیچ کس تردید ندارد که هدف اصلی میرحسین موسوی ، تصاحب کرسی ریاست جمهوری از طریق شرکت در رقابت های سالم انتخاباتی نبود. او در همکاری و همفکری نزدیک با هاشمی و خاتمی قصد داشت به هر قیمت ممکن و حتی به آشوب کشیدن کشور، دکتر احمدی نژاد را از قدرت به زیر بکشد و پاشنه آشیل آنها نیز همین هدفگذاری شوم بود. موسوی اگر برای اثبات خود و نه برای نفی دکتر احمدی نژاد تلاش می کرد ، شاید موفقیت بیشتری به دست می آورد. خدای بزرگ ناظر بر همه امور عالم است و مکر او قوی تر از مکر کسانی است که خدا را از معادلات خود کنار گذاشته اند.

آقای صادق خرازی می داند که سال ۱۳۹۶می تواند با درس بزرگی برای صاحبان زر و زور توام باشد. درسی که در نتیجه آن مردم به طور واقعی بر سرنوشت خویش حاکم خواهند شد و دشمنان قسم خورده این ملت نیز تودهنی سختی خواهند خورد. هرچند خرازی وهمفکران او در گروهک ندا، کوچکتر از آن هستند که برای مردم خط و نشان خونین بکشند اما این سخنان محکی برای آن است که نشان دهد آیا دستگاههای نظارتی ما خود را به خواب زده اند یا آنکه در غفلتی ناخواسته به سر می برند؟!!


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 خرداد 1394
خوب گفتی عالی بود
معلم 30 خرداد 1394
آقای کهنه فکر برای رضای خدا دست از ملت بر دارید .کشور ما نابود شده دلدار شما احمدی نژاد است. توی خواب ببینید دوباره آمدنرا.
علی 30 خرداد 1394
آقای جوانفکر ساعت خواب
نا شناس 30 خرداد 1394
برادرمن دستگاه نظارتی وجود داشت الان تو و محمودجان باید اوین باشین نه بیرون
سیدجلیل 30 خرداد 1394
باعرض ادب احترام خدمت دکتر رمدانی بزرگوار
آقای جوانفکر منظور شما از گروهی که زروزور دارند کدام گروه هست؟ آیا کسی پولدار تر وقدرتمند تر از تشکیلات شما هست تو این مملکت
آقای جوانفکر سال 96مگه چه اتفاقی قرار هست بیافته که از همین الان حواله سال 96 را میدهید
آقای جوانفکر بااین همه اختلاس وارتشا فکر میکنید که اصلا تایید بشوید از طرف شورای نگهبان آقای جوانفکر نکند شما فکر میکنید جریان بقایی وبازداشت ایشان هم یک بازی سیاسی هست واقعا که.......
مهدیار 30 خرداد 1394
از توصیه های قرآنی است که می خواهید خسارت دنیا و آخرت نبینید
عمل صالح انجام دهید و دعوت به حق و صبر کنید.
صبر دولت نهم و دهم در این همه هجمه و تهمت و افتراء قابل تقدیر است و امیدواریم در مسیر خشم و عصبانیت یاران دولت یازدهم قرار نگیرند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.15 seconds.